Leveringsbetingelser

Betingelser for levering af palle varer

  • Normal leveringstid er 1-3 arbejdsdage. (Der kan forekomme længere leveringstid til mindre øer)
  • Leveringtid i travle perioder 7-10 arbejdsdage
  • Varen leveres til kantsten med Danske Fragtmænd
  • Det er alene chaufføren/vognmanden der bestemmer om forholdene er i orden til aflæsning.
  • Kørsel på underlag er købers egen risiko.
  • Det er kundens egen risiko hvis der sker skader når paller skubbes ind.
  • Det skal være muligt at komme frem til adresse med lastbil på kørefast underlag.
  • Om vinteren skal der være ryddet for sne så det er muligt at læsse af.
  • Der leveres i hele Danmark
Standard levering

Vi leverer dit brænde ved kantstenen. Vi gør selvfølgelig alt for at får dine vare sat på det ønsket sted. Det er vigtigt, at der er plads til lastbilerne, som transporterer dit brænde. Der skal være plads til, at lastbilen kan køre til og fra din bopæl, og helt konkret betyder det, at der skal være mindst 3 meter i bredden og mindst 4 meter i højden. Det er også vigtigt, at der ikke er nedhængende grene og lignende. I forhold til underlag skal det være en god fast bund, enten som asfalt eller kørefliser. Det er ikke muligt at køre hen over kantsten, på granitskærver eller lignende. Vi gør selvfølgelig alt for at får dine vare sat på det ønsket sted.

Der bliver sendt e-mail omkring din levering. Du kan også følge med, med dit Track and Trace nr.

Hvis vi ikke kan levere varen: Hvis det ikke er muligt at levere varen, koster det 500kr pr. palle for at tage pallen/pallerne med retur.

Returnering

Fortrydelsesret og returret

Der er 14 dages returret, regnet fra den dag det modtages. Hvis du vælger at fortryde købet, skal det leverede brænde returneres i væsentlig samme stand og mængde som du modtog det. Det betyder bl.a., at det skal have været beskyttet mod regn og fugt i den tid det har været i din varetægt. Når vi har modtaget brændet retur og konstateret at det er i orden, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.

Varereturnering skal ske til Greenolive ApS – kontakt os venligst for at aftale nærmere. Bemærk, at varereturnering sker for egen regning. Vi modtager ikke paller retur. Du kan også udøve din fortrydelsesret ved at nægte modtagelse, når brændetleveres. Bemærk dog, at du selv skal betale alle de dermed forbundne fragtomkostninger både ud og hjem, specificeret efter fragtselskabets listepris.

Når du handler på greenolive.dk har du som udgangspunkt 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten er dog begrænset af varens naturlige holdbarhed. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor 2-3 måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

Greenolive ApS
Egeskovvej 22, Hal 4B
3490 Kvistgård

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der evt. ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, Greenolive ApS har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger sendes pr. E-mail eller pr. Tlf.